יום שני, 21 בינואר 2013

על הבחירה


לבשל בזול זה מנטליות שלא מקבלת מציאות כלכלית כגזירה משמים שאיננה ניתנת לשינוי. הקוטג' יקר? נתלונן ליצרנים, נחרים ונמצא תחליפים עד שהמחיר ירד. חנוק לנו קצת החודש? נצטמצם קצת, נדחה סיפוקים ונאכל קצת יותר בצניעות כדי לשמור על שליטה בתקציב. החברות והמפרסמים עושים ספינים ומנסים למכור לנו דרעק יקר באריזה יפה? אנחנו משווים מחירים, מסיקים מסקנות וקונים מיצרנים שלא מנסים לעשות לנו מניפולציות (או לפחות, פחות מניפולציות...).

"אין מה לעשות", "תמיד דופקים אותנו", "אי אפשר לשנות כלום במדינה הזאת" ושאר אמרות חסרות אונים סתם מחלישות אותנו. כמובן שאי אפשר לשלוט על הכל, וצריך לבחור בחוכמה את המלחמות שלך, אבל אנחנו אנשים עצמאיים עם בחירה חופשית. כן חבר'ה, יש לי בחירה חופשית ואני לא פוחדת להשתמש בה. מואהאהאהא!

כנגזרת מהמנטליות הזאת ברור לי שכולכם תבחרו לנצל מחר את ההזדמנות שניתנת לנו להשפיע על הרכב מנהלי העניינים פה במדינה. כל קול הוא אולי טיפה בתוך ים הקולות שיושמעו פה, אבל עדיף קול קטן מאשר אף קול. בשלנים זולים שכמותינו לא מרימים ידיים ונותנים לאחרים לעצב את המציאות שלנו. אז יאללה להצביע ברעל!

גם אתם לא קיבלתם הודעה לבוחר? זה לא תירוץ להימנע מלהצביע. אתם צריכים רק לבדוק באיזה קלפי אתם רשומים ולהגיע לשם עם תעודת זהות, רשיון נהיגה או דרכון ישראלי.
אפשר לבדוק איפה הקלפי שלכם פה:
https://kalpi.elections.gov.il/

פתקא טבא! 



2 תגובות:

  1. כמו שאמר חמי בשם אביו: "אין זול וטוב, יש רק יקר וחרא!"

    השבמחק
  2. אני בוחרת בבישול בזול ומיכאלאנג'לו לראשות הממשלה!

    השבמחק