יום שני, 23 ביולי 2012

אולימפוסטיאדה - הגרסא של ביזול

למורקייק ולי היו תוכניות גרנדיוזיות למפגש שלנו. התחלנו בלחשוב על אולימפיאדה, על אוכל בריטי, ודי מהר התחלנו להתחרפן עם הרעיונות - נכין טרייפל! וסקונז! וקאפקייקס! ודונאטס עם פרוסטינג בטעמים! 
ובכן, כמאמר חז"ל, האדם מתכנן והאלוהים אומר פחחחחח. 
קצת רקע: אני אוהבת את מורקייק. גם אתם צריכים לאהוב אותה. היא פצצה של מצחיקות ושוקולד וחמאת בוטנים ולק בצבעים שקשה לעמוד בפניו. מור הסכימה להיענות לחיזורי הקולינריים ולעלות לירושלים (שם נמצאים כל הבלוגרים הקולים), ולבשל איתי דברים מגניבים. אני התרגשתי מאוד. ברמות קצת פטולוגיות, כי למקרה שעוד לא הבנתם את זה עכשיו, אני חנונית ומפחיד אותי לפגוש אנשים חדשים, במיוחד כאלה שניהלת איתן מערכת יחסים אינטרנטית במשך יותר משנה. אבל לבשתי את חולצת המיכאלנג'לו שלי (שתיתן לי כוחות וכדי שמור תוכל לזהות אותי), והלכתי לביתה של אפרת לאסוף אותה. 
 
כך זכיתי גם לפגוש שתי בלוגריות במחיר אחת וגם לשזוף את עיני ביצירות הפאר שלהן.
 

כשהגענו אלי ("זה בסדר שאני פה עם גופייה?", "בטח, אבל את התיק שלך עדיף לא להשאיר באוטו"), פצחנו מייד באפייה אינטנסיבית. מור רידדה וקרצה דונאטס אבולוציוניים, ואני אפיתי קאפקייקס שוקולד עם צ'אנקס של שוקולד עם סוכריות קופצות (הסוכריות נעלמות באפייה. חבל על המאמץ).
האבולוציה של הדונאטס
בין לבין עברתי על תוכנה של מזוודת ההפתעות של מור, שכללה ספרינקלז וסוכריות מכל מיני סוגים, מנז'טים בשלל צבעים וגדלים, קורצנים, חותכנים, תבניות וכל מיני כלי אפייה ופיצ'יפקעס. לא אשקר, היתה שם מעט קנאה. 
החלטנו שהמשימה החשובה ביותר שלנו היא קאפקייקס האולימפיאדה שלשמם התכנסנו. לכן, בילינו את השעה הבאה בלעטר עוגיות זהבה ושלושת הדובים בשוקולד לבן מומס, בייגלה וספרינקלז. למה? כדי ליצור את המשלחת האולימפית הראשונה של מדינת דוביסטאן כמובן!
מי שלא צייר בקיני משוקולד לבן על עוגיות זהבה לא ידע שמחה מימיו.

כדורעף חופים חברה'! הספורט הכי פופולרי באולימפיאדה הודות לבקינים

ללא כל ספק, חברי המשלחת האהובות עלי הן המתעמלות האומנותיות. הן עשויות מ-2 עוגיות אבא דוב והמון ספרינקלז, סוכריות ונצנצים אכילים. מור בהברקה אופיינית קראה להם אבא קומוניצ'י.
אני יודעת מה תגידו לי. דוביסטאן היא מדינה דמיונית. חברות נבחרת ההתעמלות האומנותית שלה לא התחרו באליפות העולם או בתחרויות אחרות בענף. הן בגובה 4 ס"מ, הן עשויות מקמח סוכר ושמן צמחי ומחוברות פיזית לקאפקייקס שוקולד. לא אכפת לי. אני יודעת, ואתם יודעים למי באמת מגיע לזכות במדליות אולימפיות בהתעמלות אומנותית בלונדון 2012. 

אבא קומוניצ'י(ות)
על אף שיתר חברי המשלחת הדוביסטנית הם משמעותית פחות מהממים, בכל זאת כדאי להכיר את הנפשות הפועלות. אין לדעת מי מהם עשוי להיות העוגייה הראשונה בהיסטוריה שתקטוף מדליה אולימפית.
האם אתם מצליחים לזהות את כולם?









ולכן אני כל כך שמחה שפגשתי את מור.

רוצים להכין גם קאפקייקס עם דובונים מקושטים? 
הכינו קאפקייקס בטעם האהוב עליכם, אנחנו השתמשנו במתכון האהוב עלי לעוגת שוקולד בחושה.
רכשו שקית של עוגיות זהבה ושלושת הדובים.
הצטיידו במיטב הסוכריות הספרינקלז, הבייגלה ושאר קישוטים אכילים.
המיסו כמה קוביות שוקולד לבן, חלב או מריר והשתמשו בו כדי לקשט את העוגיות ולהדביק עליהן את הסוכריות והבייגלה.

רוצים להכין גם דונאטס?
האמת שזה די הרבה מאמץ ובלאגן, ולא כזה התלהבתי מהמתכון. לא היה יותר טעים מכל סופגנייה ביתית אחרת שטעמתי. היה בצק, הוא טוגן, סה טו. עד שגררתי את מור עד אלי וניצלתי את כישורי הטיגון העמוק שלה ("חלוקת העבודה: את מטגנת, אני מתחבאת מאחורי הכסא וצורחת מפחד טוב? טוב."), ציפיתי ליותר. הנה המתכון אם אתם רוצים בכל זאת. תכננו לצבוע אותם בצבעי המעגלים של הלוגו האולימפי (כי ייצוג של תחרות ספורטיבית על ידי פחמימות מטגנות בשמן עמוק זה הכי פאסיב אגרסיב שיש!), אבל בשלב הזה שנינו רצינו כבר להקיא מהרעלת סוכר. אולי בעוד ארבע שנים...

רוצים לראות מה מור חשבה על כל העניין הזה? סורו לבלוגה לראות.


אולימפיאדה שמחה אנשים ובהצלחה לנבחרת דוביסטאן!


אתם יכולים לראות שם בפינה גם את אתנה (בירוק), מתעמלת אולימפית אוטנטית

באילו תרגילי התעמלות אומנותית מתאמנות אבא קומוניצ'י?

תראו מור הייתה פה! יעידו הלק והאייפון!

9 תגובות:

  1. אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. בהצלחה לנבחרת דוביסטאן!

    השבמחק
  3. השחיה האמנותית קרעה אותי מצחוק.

    השבמחק
  4. כמה חיכיתי לפוסט הזה. שהחיינו! ושתיכן אדירות.

    השבמחק
  5. איזה מתיקות. מהמם! הבת שלי התלהבה יחד איתי.

    השבמחק
  6. איזה כיף שגם אתם נהנים :)

    השבמחק
  7. טוב הרגתן אותי מצחוק שיהיה לך ברור!
    שתי משוגעות :)
    הכי קרע אותי הדובים ששוחים על הצד..
    קיצר מלכות. הכל נראה ונשמע מעולה, לא היה ספק משיתוף פעולה שכזה
    לאב יו

    השבמחק
  8. טוב אני חייבת לכתוב שוב: פוסט גאוני! אתן משוגעות עם קבלות! כל כך כיף לקרוא...

    השבמחק